Saturday, May 30, 2009






















Barnen i tradet
Ratt vad det ar skriker Julia till och vem sitter hogt uppe i ett trad om inte Erik jattenojd att ha kommit upp sa hogt. Han klattrar overallt och pa allt. En dag fann jag honom i garderoben hangandes vid galgar.
Julia klattarde upp hon ocksa liksom Hanna. Sa jag har tre sittande barn i traden nu i tradgarden.
Vi har en fin var och ar ute och badar jatte mycket och relaxar i tradgarden. Erik ar mycket hemma med mig eftersom flickorna ar i skolan pa dagarna. Hanna har bara 4 dagar kvar nu och sen till hosten borjar hon forsta klass. Har jag blivit sa gammal nu att jag har en forsta klassare till barn?? Men jag ar ju fortfarande 25 ar.
Nu ser vi fram emot var sverige resa den 6 juli och dansuppvisning om 2 veckor.

1 comment:

Anonymous said...

Ser att han har samma blod som en annan. Jag var alltid i träden när jag var liten ( sitter ibland uppe i träden nu med ). Fina bilder.