Tuesday, February 06, 2007


















Julias party

Julia hade sitt party pa hopphuset med 25 stycken av sina vanner. Hon hade sa kul att hon somnade tillslut.

Hon och Hanna tyckte det var mest spannade att oppna presenterna. De fick ett dock hus, spel och bratz dockor.

Maria, var hjalp fran sverige har smalt in i familjen. Flickorna alskar henne och mamma med. Hushallet flyter pa smidigt.

Erik vaxer och blir bara storre, han var hos doktorn for en vecka sedan och vager nu 6.5 kg och ar 61 cm lang. Han ler nu for fullt och foljer dig med blicken. Tiden gar sa fort, han ar nu 3 manader gammal.

Sedan kom Olivia och halsade pa, vilken helg. Det var full rulle och ingen somn. Det borjar att bli varmare ute nu. Nu vantar vi pa att mormor och morar kommer snart.

1 comment:

Anonymous said...

Hej vännen. Vilka fantast fina bilder på er alla. Jättekul att se det lilla trollet,vad mycket hår han har. Jag tycker Erik är väldigt lik Steve på många av korten. Du ser jätte fräch ut,skönt att kommit igång på gymet förstår jag. Jag var på afro power dans förra veckan,jättekul! Idag har jag,Oliver och morfar varit i pulkabacken.Härligt vinterväder med mycket snö och sol. På morgonen bakade jag och Oliver kärleksmums som vi har fikat på nu.
Annars har vi varit sjuka mycket sista veckorna. Jag har jobbat två dagar på två veckor nu,inte så kul! På tisdag åker jag iallafall till Malmö på inspirationsrunda,det ska bli kul.
Vi kan väl ringa någon dag. Jättemånga kramar vännen Mia.