Thursday, November 09, 2006






Var son ar har

Sa kom han antligen till varlden lagom till sondags lunchen. Vattnet gick hemma i sangen och Steve var dar coh korde mig och mamma til sjukhuset vid halv tre pa natten i dimma.
Vi var dar tills morgonen tills varkarna blev intensivare och jobbigare. Mamma var en helt underbar "coach". Steve var for nervos och stressad sa mamma och jag jobbade pa andningen. Sen blev det en epidural och resten gjordes med ett "leende pa lapparna". Mamma avlaste varkarna pa en maskin och sen kom en barnmorska in och Steve och mamma fick varsitt arbete och jag tryckte ut honom efter 15 min. Inte hade jag kunnat ana att han var sa stor som nastan 4,4 kg och 56 cm lang.. Da hade jag nog inte tryckt sa hart.
Vi bestamde oss for att ge honom namnet Erik Anders Clark. Allt val med oss annars. Morfar fortsatter sin tradition med sjunga helan gar med flickorna till varje maltid. Tjejerna ar sa glada att fa traffa sin prins som de kallar honom.

4 comments:

Anonymous said...

Vilken charmkille!
Grattis
Gunnar och Cristin

Anonymous said...

Vilka underbara bilder!! Stort grattis till nytillskottet i familjen..../ Carro

Anonymous said...

Härliga bilder och ett Stort grattis till hela familjen!
Bitte, Stefan, Olle och Jon

Anonymous said...

Hej vännen. Grattis till er lilla kille,vilken goding! Skönt att allt gick bra. Oliver tyckter att Erik är jättesöt. Jag kom precis hem från en semestervecka på GranCanaria. Åkte dit med Mårdan,vi har haft det lungt skönt.Hälsa alla,så hors vi snart.
Bamsekramar från Mia och Oliver